מלונות בברצלונה

מלונות בברצלונה

ברצלונה

מלון בברצלונה

Rialto
3* כוכבים
במבחר תאריכים
במיקום מעולה!
ברצלונה

מלון בברצלונה

Gallery
4* כוכבים
במבחר תאריכים
במיקום מעולה!
ברצלונה

מלון בברצלונה

Avenida Palace
4* כוכבים
במבחר תאריכים
במיקום מעולה!
ברצלונה

מלון בברצלונה

El Palace
5* כוכבים
במבחר תאריכים
במיקום מעולה!
ברצלונה היא אחת מהערים הקסומות ביותר באירופה והאהובות ביותר על הישראלים. הבירה הקטלונית מציעה מגוון גדול מאוד של אפשרויות לינה וכדי להפוך את החופשה שלכם למושלמת כדאי לבחור באפשרות המתאימה ביותר עבורכם. רוב המלונות בעיר נחשבים לאיכותיים ומציעים ארוחות בןקר מקומיות וסבירות. ישנם מלונות עם דירוגים שונים ומיקומים שונים, אך מומלץ מאוד לבחור באופציה של לינה במרכז העיר על מנת ליהנות מכל השפע והטוב שיש לעיר הזאת להציע.
 
בסמוך לכיכר קטלוניה ושדרות הרמבלאס ישנם בתי מלון רבים, אך מחירם יקר יחסית בשל מיקומם המרכזי. המלונות במרכז העיר מתאימים כמעט לכל סוגי הנופשים החל מזוגות אוהבים, מטיילים צעירים ומשפחות עם ילדים. בנוסף ישנם מלונות בוטיק נעימים ומיוחדים הממוקמים ברובע הגותי של העיר ומתאימים יותר לזוגות אוהבים המחפשים ליהנות גם מאווירה רומנטית.
 
בברצלונה תוכלו למצוא מלונות חמישה כוכבים, מלונות ארבעה כוכבים, מלונות שלושה כוכבים, אכסניות, מוטלים זולים, דירות להשכרה (אופציה משתלמת במיוחד למשפחות המעוניינות לחסוך בעלות החופשה) ואפילו חדרים להשכרה. המלונות הממוקמים במרכז העיר יהיו באופן מובהק יקרים יותר מאשר המלונות המרוחקים. כך למעשה תוכלו למצוא מלון חמישה כוכבים המרוחק מן המרכז בעלות של מלון שלושה כוכבים בעל מיקום מרכזי. כדאי לקחת בחשבון שמלון מרוחק ידרוש מכם להשקיע זמן רב בהתניידות בעיר על מנת להגיע אל האתרים המרכזיים וכן יגבה מכם סכומי כסף לא מבוטלים על התניידות בתחבורה הציבורית.
 
מלונות זולים תוכלו למצוא בקרבת כנסיית הסגרדה פמיליה המרוחקת מהמרכז, אך כדאי לזכור כי בניגוד לערים אחרות באירופה דווקא בברצלונה עלות בתי המלון הטובים נוחה יותר ולכן כדאי מאוד ללון במרכז העיר ובמלונות שיאפשרו לכם ליהנות משלל פינוקים ומקרבה לאטרקציות הנחשבות, מרכזי הבילוי והקניות וההוויה המקומית.
 
ישראלים רבים שכבר ביקרו בברצלונה יוכלו לסייע לכם לבחור את המלון המועדף עליכם בהתאם לתקציב והמיקום הנדרש. ברחבי האינטרנט תוכלו לראות את הדירוגים השונים שקיבלו המלונות על ידי ישראלים שביקרו וכן להתרשם ממגוון השירותים שבתי המלון מציעים. כדאי גם לברר את תנאי העסקה מול בתי המלון ואת האפשרות לערוך שינויים בהזמנה כגון ביטול או החלפת מועד ביקור. מומלץ להזמין מלון בעיר זמן רב מראש משום שהתפוסה מלאה כמעט בכל ימות השנה, מה שכאמור מקפיץ את המחיר ועלול להשאיר אתכם בלי חדר במלון בו אתם מעוניינים.