טיסות לסין

טיסות לסין

טיסה לסין

טיסה לסין

בין התאריכים, 12.05 - 23.05
טיסה סדירה
AZERBAIJAN
טיסה לסין

טיסה לסין

בין התאריכים, 07.05 - 21.05
טיסה סדירה
LUFTHANSA
טיסה לסין

טיסה לסין

בין התאריכים, 09.06 - 25.06
טיסה סדירה
AZERBAIJAN
טיסה לסין

טיסה לסין

בין התאריכים, 14.07 - 23.07
טיסה סדירה
AZERBAIJAN
טיסה לסין

טיסה לסין

בין התאריכים, 12.08 - 24.08
טיסה סדירה
UZBEKISTAN AIRWAYS
טיסה לסין

טיסה לסין

בין התאריכים, 03.09 - 17.09
טיסה סדירה
AZERBAIJAN

טיסות לסין

 
 
מכירים את המשפט "מליארד סינים לא טועים"? אז אם הגעתם לכאן ואתם מתכוונים לחפש מידע על טיסות לסין ולהגיע לארץ המופלאה הזו, גם אתם כלל לא טועים. סין הופכת למעצמה תיירותית שמושכת אליה מטיילים רבים בעיקר מהתרבות המערבית שמגיעים לחוות את הייחודיות התרבותית של סין שמסמלת את המזרח הרחוק. רק לאחר הטיסה לסין תוכלו להבין את הבדלי התרבויות בין מזרח למערב בהיבטים של מגוון המאכלים, המסורת, השפה, ההיסטוריה, האנשים וכמובן הנופים הנדירים שיהפכו את הטיול שלכם לסין לשונה מכל מה שהכרתם לפני כן. 
 
סין היא אחת המדינות שמתחזקת באופן מסחרר ומרחיבה את התלות מצד שאר מדינות העולם וכך מציבה את עצמה בעמדה של מעצמה כלכלית ויצרנית עיקרית בעולם שהופכות אותה למוקד עלייה לרגל של סוחרים, יבואנים, יצואנים ושאר אנשי עסקים המתקבצים אליה מכל העולם המערבי. כך הביקוש לטיסות לסין גדל גם הוא דבר שהוביל לכך שחברות תעופה החלו להפעיל קווים חדשים לטיסות לסין וככל שהמגמה התגברה כך נכנסו לתחרות חברות תעופה נוספות שמציעות טיסות זולות לסין וטיסות ישירות לסין ממגוון רחב של יעדים.

הטיסה לסין כפי שאתם בוודאי מנחשים אורכת לא מעט שעות, אך המפגש עם התרבות הסינית ומגוון האתרים שיש לסין להציע, בהחלט שווים את שעות הטיסה לסין. כבר כשתנחתו בעיר הבירה בייג'ין או אפילו בשנחאי תוכלו להבחין שהטיול שלכם עומד להיות שונה מכל ביקור במדינה אחרת שהייתם בה - החל מפערי השפה הסינית המאתגרת להבנה שתגרום לכם להביע את עצמכם ולתקשר בדרכים יצרתיות ועד לסוגי האוכל והנימוסין על שולחן האוכל. הגודל העצום של המדינה (3 בגודלה בעולם) בהחלט עשוי להכניס אתכם להלם ולהוות לקושי בהתניידות אם לא תכננתם את היעדים המרכזיים שבהם אתם מעוניינים לבקר. לכן אנו ממליצים לכם בחום להכין לפני הטיסה לסין מסלול טיול שמקבץ את הערים ונקודות העניין בהם את מעוניינים לשהות ולטייל, כי אחרת יהיה לכם מאוד מאתגר לנצל את הזמן בטיול באופן האידיאלי ביותר ולראות כמה שיותר מקומות אטרקטייבים ולחוות את סין כפי שצריך. כמו כן, כמות האוכלסייה הגדולה היא דבר שהתייר הישראלי אינו רגיל אליו , אך למרות זאת העם הסיני יודע להתנהל באופן מופתי ומסודר שמקל על התיירים שזה עתה הגיעו בטיסה לסין להתרגל במהרה לכמות האנשים הרבה.  
 
 
 

טיסות זולות לסין

 
כפי שכבר ציינו, חברות תעופה זיהו את הפוטנציאל של הביקוש לטיסות לסין והשיקו קווי תעופה חדשים המציעים טיסות זולות לסין ביחס לטיסות ישירות אחרות במרחק תעופה דומה. כיום ישנן טיסות ישירות משדה התעופה בן גוריון לבייג'ין כך שהטיסה לסין אורכת מעט פחות מ-10 שעות. כמו כן, תוכלו לטוס ליעדים נוספים בסין כמו גואנגזו או שנגחאי עם חברות כמו אירופלוט הרוסית, רויאל ג'ורדניאן, אוזבקיסטן איירוייז ואחרות. שימו לב שלפני ההגעה חובה להצטייד ב-ויזה לסין ומומלץ לבצע תכנון נכון של מסלול הטיול כדי ליהנות ככל הניתן ממגוון האתרים שיש לסין להציע לכם.