טיסות לסרי לנקה

טיסות לסרי לנקה

סרי לנקה

סרי לנקה

בין התאריכים, 30.04 - 07.05
טיסה סדירה
Fly Dubai
סרי לנקה

סרי לנקה

בין התאריכים, 25.04 - 02.05
טיסה סדירה
Fly Dubai
סרי לנקה

סרי לנקה

בין התאריכים, 26.04 - 03.05
טיסה סדירה
Fly Dubai
סרי לנקה

סרי לנקה

בין התאריכים, 29.04 - 06.05
טיסה סדירה
AIR INDIA
סרי לנקה

סרי לנקה

בין התאריכים, 27.04 - 04.05
טיסה סדירה
Fly Dubai
סרי לנקה

סרי לנקה

בין התאריכים, 28.04 - 05.05
טיסה סדירה
Fly Dubai
לפני שאתם מחפשים טיסות לסרי לנקה ומגשימים את החלום, כדאי שתכירו מעט את היעד האקזוטי והנחשק - סרי לנקה. הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא שסרי לנקה היא אי עצום באוקיינוס ההודי הנמצא בדרום מזרח יבשת אסיה ומדורג במקום ה - 25 בגודלו בעולם. פירוש השם סרי לנקה הוא "אי קדוש" מה שמרמז על האי כמקום מרתק החובק בתוכו הרבה יותר עניין מרק נופים וחופים. האי מתאפיין באקלים טרופי המאפשר ליהנות לאורך כל ימות השנה ממזג אוויר נעים לטיולים ברחבי האי ולגלישה במי הים הצלולים. בשנים האחרונה חלה עליה בחיפוש אחר טיסות לסרי לנקה בעיקר בקרב זוגות המעוניינים בחופשה רמונטית וירח דבש וגם בקרב משפחות המעוניינות לשלב חופשה מושלמת הכוללת בטן גב, צלילות, טרקים או הירגעות בין מטעי תה הרבים.

הטיסות לסרי לנקה עדיין נחשבות לחדשות עבור התייר הישראלי, זאת בניגוד לטיסות להודו שהשכנה הקרובה ביותר לסרי לנקה שכבר זמן רב מוכרות ומבוקשות על ידי המטיילים הישראליים. לכן מסלול הטיסות לסרי לנקה המומלץ הינו להגיע מישראל לסרי לנקה באמצעות טיסת אל על למומבאי ומשם טיסת המשך לקולומבו, בירת סרי לנקה. כמו כן ניתן להגיע לסרי לנקה בעזרת טיסות ישירות להודו אותן מספקות חברות תעופה זרות, ביניהן טורקיש איירליינס או קטאר איירווייס.

עכשיו שאתם יודעים עם אילו טיסות אפשר להגיע לסרי לנקה, בטח תרצו לדעת עוד כמה עובדות על האי שכל אחד היה רוצה לטייל בו. האי סרי לנקה דומה בצורתו לטיפה ונקרא "הדמעה של הודו" ושטחו 65,610 קמ"ר. סרי לנקה שופעת הרים, רמות ומישורים ואדמתה ירוקת עד, מעוטרת עצים, מטעי תה, גידולי גומי ואורז, ומהצד האקזוטי יותר האי חובק בתוכו לגונות כחולות מרהיבות ואפילו מכי כנה מנקודות הצלילה הטובות בעולם. בעיר הבירה קולומבו (אליה מגיעות הטיסות לסרי לנקה מהודו) תמצאו שווקים ואוכלוסייה דלת אמצעים לצד גורדי שחקים ופעילות מסחרית ענפה. סרי לנקה, בניגוד לדעה הרווחת, אינה מאוד דומה לתת היבשת הודו הסמוכה אליה. בסרי לנקה לא תמצאו מקבצי נדבות ולכלוך ברחובות. אפילו העישון במרחבים הציבוריים אסור על פי חוק. הרשויות עושות הכול כדי לשמור על אוצרות הטבע המרשימים של האי, בד בבד עם פיתוח ענף התיירות שהופך להיות פופולארי ומבוקש עם השנים.
 

סרי לנקה - חלום לגולשים


הטיסות לסרי לנקה הפכו למצרך מבוקש עבור קהל גולשי הגלים, מאחר שסרי לנקה נחשבת בזכות האקלים והאזור הגיאוגרפי שלה לאחד מיעדי הגלישה הטובים בעולם ומושכת אליה גולשים מכל העולם שמבקשים לתפוס גלים. האי סרי לנקה מורכב מרצועת חוף ארוכה, דבר המאפשר עשרות נקודות גלישה מרכזיות שבחלקן התפתחתה תרבות של גלישה ואירוח איכותי. כך הגולשים יכולים למצוא גסט האוסים ומלונות שיקבלו את פניהם בברכה ויאפשרו להם לאחסן את הגלשנים האישיים שלהם או לשכור ציוד גלישה בכדי לבלות עם גולשים מכל העולם. בנוסף, הגולשים נהנים מנוף מרהיב ומזג אוויר חמים כמעט כל השנה, דבר שמשפיע גם על טמפרטורות הים והופך את חוויית הגלישה לנעימה יותר. העונה המומלצת ביותר לטיסות לסרי לנקה היא בין יולי לסוף ינואר שבתקופה זו מזג האוויר הוא הנוח ביותר לחופשת גלישה סוערת בסרי לנקה.

תוכלו להזמין באתר או להשאיר לנו פרטים בטופס הממוקם בתחתית המסך ונציגינו יצרו איתכם קשר בהקדם.
הסוכנים של נהורה טורס יוכלו להתאים לכם מגוון:
(טיסות/חבילות/טיולים מאורגנים/אקסטרים/גלישה ועוד) ליעדים שונים סביב הגלובוס.
מוזמנים ליצור קשר במייל stav@nehoratours.co.il