טיסות לנפאל

טיסות לנפאל

טיסות קטניה סיציליה

טיסה לנפאל

בין התאריכים, 29.04 - 14.05
טיסה סדירה
SWISS
טיסות קטמנדו

טיסה לנפאל

בין התאריכים, 29.04 - 13.05
טיסה סדירה
AIR INDIA
טיסות קטמנדו

טיסה לנפאל

בין התאריכים, 29.04 - 15.05
טיסה סדירה
AIR INDIA
באישור מיידי
החל מ $708
להזמנה מחיר לאדם
טיסות קטמנדו

טיסה לנפאל

בין התאריכים, 29.04 - 15.05
טיסה סדירה
AIR INDIA

טיסות לנפאל

 
 
אחד היעדים האטרקטיביים ביותר עבור חובבי טבע ונופים מרהיבים שיכולים ברגע אחד לגרום למתבונן לעוצר את הנשימה, היא לא אחרת מאשר נפאל. תיירים מכל קצוות העולם מגיעים למדינה הקטנה הזו שנראת ככלואה בין שתי ארצות ענק - סין והודו, אך מיקומה הגיאורגפי הוא שמושך מטיילים רבים שעולים על טיסה לנאפל בעיקר כדי לחוות את הטבע בשיא עוצמתו ולצאת לטרקים בלתי נשכחים. נפאל היא יעד תיירותי פופולארי ומובקש בעיקר בזכות הרי ההימאליה המרהיבים שנמצאים בגבולה (וגם בתחומן של טיבט והודו) הכוללים את הר האוורסט המפורסם והגבוה ביותר בעולם. למעשה כמות גדולה של מטיילים שטסים לנפאל מכל רחבי העולם מגיעים כדי לטפס על הרי ההימלאיה ולחוות טיול תרמילאים עוצמתי במיוחד. ישראלים רבים מזמינים טיסה זולה לנפאל כחלק מהטיול שלהם למזרח הרחוק בשילוב מסלול הטיול להודו ולטרקים הרבים שאליהם ניתן לצאת מאזור הצפון. בנוסף, תיירים רבים משתמשים בטיסה לנפאל כאמצעי להארכת הוויזה להודו בעת היציאה מהמדינה ומסמניםV גדול על הגשמת עוד חלום בדרך לפסגות הגבוהות של נפאל.
                                                

תיירות בנפאל

נפאל הינה אחד מיעדי התיירות הפופולאריים במזרח הרחוק ואחד האהובים ביותר על מטיילים שאוהבים לאתגר את עצמם בטיפוס לגבהים. ענף התיירות בנפאל מאוד מפותח ומהווה כ - 15% מהכלכלה של המדינה. אגב, מדי שנה פוקדים את נפאל מעל לרבע מליון תיירים שחלק לא מבוטל מתוכם מגיעה בטיסה לנפאל
 
בנפאל יש שני אזורי תיירות עיקריים - קטמנדו שהיא בירת נפאל, בה ניתן למצוא בנוסף לאטרקציות המקומיות של מקדשים ומוזיאונים גם שווקים ומסעדות המציעות תפריט בשר איכותי (בשר בופאלו הוא פופולארי), בתי קזינו ועוד. היעד השני הוא פוקרה, עיירה שלווה ונעימה במרחק של כ-4 שעות נסיעה מקטמנדו ובה נמצא אגם גדול שמושך אליו מטיילים רבים שמעוניינים להירגע ולנוח מעט ממסעות הטבע שעברו עד כה או לפני היציאה לטיולי הטבע שבאזור. למעשה מהעיירו פוקרה ניתן לצאת לטרקים יומיים וגם טרקים של מספר ימים המתאימים למיטיבי לכת ולחובבי האתגר.
 
אטרקציות האקסטרים שבנפאל מהוות לנקודת עניין מרכזית למעוניינים לטוס לנפאל ולעבור חוויות מלאות אנדרנלין כמו רפטינג בנהר סוער, קפיצת בנג'י מגובה רב, גלישת רוח ועוד סוגי ספורט אתגריים שעלותם בנפאל זולה באופן משמעותי משמעותית מעלותם בכל מקום אחר בעולם


טיסות מישראל לנפאל

  
כיום כדי להגיע לנפאל ניתן לטוס להודו וממנה להמשיך בטיסה לנפאל ולנחות בבירתה קטמנדו. למעשה אין חברת תעופה ישראלית המספקת טיסה לנפאל אך ניתן להזמין טיסה לנפאל דרך חברות תעופה זרות כמו רויאל ג'ורדניאן.