טיסות פנים בתאילנד

טיסות פנים בתאילנד

טיסות צ'אנג מאי

טיסה מנגקוק לצ'אנג מאי

בין התאריכים, 30.04
טיסת LOW COST
Nok Air
באישור מיידי
החל מ $35
להזמנה מחיר לאדם
טיסה מקוסמוי לפוקט

טיסה מקוסמוי לפוקט

בין התאריכים, 26.04
טיסת LOW COST
BANGKOK AIRLINES
באישור מיידי
החל מ $117
להזמנה מחיר לאדם
טיסה מצ'אנג מאי לפוקט

טיסה מצ'אנג מאי לפוקט

בין התאריכים, 27.04
טיסת LOW COST
THAI LION
באישור מיידי
החל מ $79
להזמנה מחיר לאדם
טיסה מבנגקוק לקוסמוי

טיסה מבנגקוק לקוסמוי

בין התאריכים, 28.04
טיסת LOW COST
BANGKOK AIRLINES
באישור מיידי
החל מ $118
להזמנה מחיר לאדם
טיסה מפוקט לקוסמוי

טיסה מפוקט לקוסמוי

בין התאריכים, 29.04
טיסת LOW COST
BANGKOK AIRLINES
באישור מיידי
החל מ $96
להזמנה מחיר לאדם
טיסות פוקט

טיסה מבנגקוק לפוקט

בין התאריכים, 01.05
טיסת LOW COST
VZ
באישור מיידי
החל מ $49
להזמנה מחיר לאדם

טיסות פנים בתוך תאילנד

טיסות פנים בתאילנד תופסות תאוצה בשנים האחרונות בקרב קהל המטיילים בתאילנד והפכו לפופלאריות בעיקר בזכות הרצון העז של התיירים להספיק לבקר במספר אזורים בתאילנד מבלי לבזבז זמן מיותר במעבר בדרכים ממקום למקום.

בעזרת טיסת פנים בתאילנד ניתן לחצות את המדינה לאורכה מאזור הצפון ועד לאיים הטרופיים באופן יעיל ומהיר מאוד. יותר ויותר מטיילים מזמינים טיסות פנים בתאילנד בזכות המחירים הלא יקרים לטיסות פנים שיכולות לשפר באופן משמעותי את חווית הטיול בתאילנד בעיקר אם החופשה אינה ארוכה במיוחד.
כך במקום לנסוע לילה שלם באוטובוס או ברכבת, באמצעות טיסות פנים בתאילנד ניתן להגיע בקלות בין האזורים השונים וליהנות מיותר זמן במלון, בחוף, בטיול או בכל מקרום אחר שתרצו באמת להעביר בו את הזמן ולבלות. הדרך הטובה ביותר שתחסוך זמן בטיול שלכם וגם תהיה נוחה ומסודרת יותר, הינה לבצע הזמנת טיסות פנים בתאילנד, בשלב התיכנון של הטיול ובאותו מעמד שמבצעים בו את הזמנת ה-טיסה לתאילנד.

טיסות פנים מבנגקוק לאי קוסמוי או לבירת הצפון צ'אנג מאי הן המבוקשות ביותר. טיסה לקוסמוי תאפשר לכם ליהנות מהאי המדהים וגם כמובן לעבור ממנו לאיים נוספים במעבורת כמו קופנגן או קו טאו שרבים מגיעים אליו בכדי לצלול ולגלות את העולם שמתחת לפני הים.
לעומת החופים המרהיבים שבאזור האיים, טיסת פנים לצ'אנג מאי תוביל אתכם לאזור שופע בטבע ובנופים ירוקים בהם תוכלו לטייל וליהנות מאטרקציות מלאות אנדרנלין כגון טיול ג'יפים, גלישת אומגת, שיט ברפטינג וכדומה.
אין פלא שטיסות פנים בתאילנד הפכו למבוקשות בידי הקהל הישראלי שאוהב ליהנות מכל העולמות בחופשה אחת - בין אם זה להשתזף על החוף ולשתות שייק טרופי מרענן או בין אם זה לצאת לטיול בטבע המיוחד שמציע אזור צפון תאילנד.

כמו כן חשוב לדעת שטיסות פנים בתאילנד משמשות גם כמעבר ישיר מאזור האיים הגדולים (קוסמוי ופוקט) עד לצ'אנג מאי הנמצאת באזור הצפון מבלי לעצור בעיר הבירה בנגקוק. דרך אגב, סביר להניח שהטיסה שלכם חזרה מתאילנד לישראל תצא מבנגקוק ולכן תבצעו כך או אחרת שימוש בטיסת פנים מהאזור הבילוי האחרון שלכם בטיול לכיוון העיר הבירה בנגקוק.

הביקוש הגדול לטיסות יצרו תחרות גדולה בין חברות התעופה המקומיות שהחלו להפעיל טיסות פנים בתדירות גבוהה יותר מבעבר וכן ולהוזיל את עלויות הטיסה כדי למשוך את קהל התיירים אליהן. קיימות מספר חברות תעופה שמבצעות טיסות פנים בתאילנד כגון: תאי איירווייז, בנגקוק איירווייז, אייר אסיה ועוד.
כשתגיעו לתאילנד, תתפלאו לגלות עד כמה יעילות הטיסות הפנימיות היכולות לחסוך לכם זמן יקר, בעלות נמוכה. לדוגמה משך זמן טיסת פנים מבנגקוק לצ'אנג מאי אורך בממוצע כשעה ורבע בעוד שבאוטובוס משך זמן הנסיעה יארך כ -11 שעות.

כדאי לתכנן מראש את מסלול הטיול שלכם בתאילנד ולהזמין מראש חבילת טיסות פנים שעשויה להוזיל לכם באופן משמעותי את עלויות הטיסה, מכיוון שתשלמו פחות על עבור טיסה בודדת בתוך החבילה. היתרון המרכזי בהזמנת חבילת טיסות פנים בתאילנד הוא חסכון בעלויות שיאפשר לכם להקצות תקציב לטיולים נוספים בתאילנד או לבתי מלון איכותיים יותר, או כמובן לשמור על מיטב כספכם לכל מטרה אחרת שתבחרו. 
בכדי להבטיח טיסות פנים נוחות, הצוות שלנו דואג לעבוד אך ורק עם חברות התעופה האיכותיות ביותר שיעבירו אתכם ממקום למקום בבטחה ובנוחות המירבית. זכרו - המחיר המשתלם ביותר הוא עבור חבילת טיסות פנים בתאילנד!

אם אתם מתעניינים במידע נוסף על טיסות פנים בתאילנד תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום במייל: stav@nehoratours.co.il 
או למלא את טופס יצירת הקשר שבתחתית הדף ואנו נחזור אליכם בהקדם!