• טיסות לתאילנד

טיסה לתאילנד בחגים

טיסה לתאילנד בחגים

טיסות לתאילנד

טיסה לבנגקוק בראש השנה

בין התאריכים, 26.04 - 12.05
טיסה סדירה
ETIHAD AIRWAYS
באישור מיידי
החל מ $995
להזמנה מחיר לאדם
טיסות לבנגקוק

טיסה לבנגקוק בספטמבר

בין התאריכים, 22.04 - 06.05
טיסה סדירה
AIR INDIA
באישור מיידי
החל מ $1035
להזמנה מחיר לאדם
טיסות לתאילנד

טיסה לבנגקוק בסוכות

בין התאריכים, 20.04 - 27.04
טיסה סדירה
AIR INDIA
באישור מיידי
החל מ $1121
להזמנה מחיר לאדם
חופשה בתאילנד

תאילנד היא אחת המדינות המבוקשות ביותר בקרב הקהל הישראלי שטס אליה בהמוניו לארוך כל ימות השנה ובעיקר בתקופת החגים. הנהירה של מטיילים ישראלים לתאילנד נובעת בעיקר בזכות המגוון העצום של האטרקציות, טיולי ג'יפים, איים עוצרי נשימה, טבע פראי, נופים ירוקים ולא פחות חשוב העלויות המחייה הזולות בתאילנד.
החוויה של החופשה בתאילנד היא בלתי נשכחת ופעמים רבות מטיילים מוצאים את עצמם מזמינים טיסה לתאילנד שוב וחוזרים לבקר ביעד הנחשק שגרם להם להתאהב בה כבר מהפעם הראשונה.

אם עדיין לא ביקרתם בתאילנד בעבר ואתם מתכננים לטוס אליה בפעם הראשונה, כדאי שתדעו שתאילנד היא יעד פופולארי ומבוקש מאוד שמציע מגוון רחב של אטרקציות, מקומות בילוי, חופים ונופים שחייבים לראות אותם ולהיות שם בזמן אמת בכדי ליהנות מחוויה בלתי נשכחת. תוכלו למצוא עוד מידע על תאילנדבלינק>>.

 הזמנת כרטיסי טיסה לראש השנה וסוכות

תקופת חגי תשרי אמנם נראית כרגע עוד רחוקה, אך ככל שתתכננו את הטיסה שלכם לתאילנד מוקדם יותר כך תוכלו ליהנות ממחירים משתלמים יותר שיחסכו לכם לא מעט כסף, במקום שתזמינו טיסות לתאילנד בסמוך לראש השנה וסוכות אז המחירים יהיו גבוהים יותר.

אם עברתם את יולי-אוגוסט מבלי לצאת לחופשה בחו"ל הרשו לעצמכם לנצל את ההזדמנות של חגי תשרי בכדי לקחת הפסקה מהכל ולצאת לחופשה בתאילנד. אם נשים את הדברים על השולחן, תאילנד היא יעד אקזוטי שאפשר ליהנות בו מחופים טרופיים ולשלב גם נופים עוצרי נשימה לאורך כל השנה ורק צריך למצוא את ההזדמנות המתאימה לקחת חופש ארוך (ראש השנה, סוכות או טיסה לתאילנד בפסחהם זמן אידיאלי לכך) ולטוס לתאילנד לחופשה מפנקת.

טיסות זולות לתאילנד בראש השנה וסוכות

מגוון חברות תעופה מובילות כמוקטאר איירווייזואלעלהמציעה טיסות ישירות לתאילנד, נכנסו לתחרות ומאפשרות טיסות לתאילנד במחירים נמוכים ועם חווית טיסה נוחה ונעימה.
 הטיסות לתאילנד הפכו לנוחות מאוד בעיקר בזכות חברות התעופה המספקת טיסות לתאילנד ברמה גבוהה עם זמני עצירה קצרים ובמחירים משתלמים עבור הקהל הרחב, רק צריך להזמין טיסה לתאילנד מספיק זמן מראש כדי שהמחירים לא יטפסו לקראת תקופת החגים. שימו לב, באתר שלנו ישנם מחירים משתלמים למזמינים טיסות לתאילנד כבר עכשיו ומומלץ לנצל את ההזדמנות מכיוון שהמלאי מוגבל וייתכנו בהמשך שינויים במחירי הטיסות.

מלבדטיסות לתאילנדבראש השנה וסוכות תוכלו להזמין באתר נהורה,אטרקציות בתאילנד כגון טיולי הג'יפים של רד בריקוטיסותפנים בתאילנדלמגוון יעדים כמו בנגקוק, פוקט, פאטאיה ועוד. כמו כן תוכלו להזמין באתרדילים לפסחלמלונות,טיסותוחבילות נופשביעדים אטרקטיביים ברחבי העולם.